شما اینجا هستید >>خانه » اخبار » کاهش سهم گوگل و موفقیت تازه بینگ مایکروسافت

مایکروسافت از افزایش قابل توجه سهم جستجوگر اینترنتی این شرکت موسوم به بینگ در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ال نت به نقل از وال استریت، بینگ که از سال ۲۰۰۹ کار خود را آغاز کرد رقابتی شدید و گسترده با گوگل و یاهو دارد.
بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده توسط مؤسسه کام اسکور، سهم بینگ در میان موتورهای جستجو از ۱۲ درصد در ماه دسامبر ۲۰۱۰ به ۱۳۱ درصد در ژانویه سال ۲۰۱۰ رسیده و این افزایش ۱۱ درصدی در عرضه یک ماه باعث خوشحالی مدیران مایکروسافت شده است.
در مقابل سهم گوگل از ۶۶.۶ درصد در ماه دسامبر به ۶۵.۶ درصد در ژانویه امسال کاهش یافته و این نزول نگرانی مدیران گوگل را به همراه داشته است.
در این میان سهم یاهو از بازار جستجوگرهای اینترنتی تغییر چندانی نداشته و از ۱۶ درصد در دسامبر سال ۲۰۱۰ به ۱۶.۱ درصد در ژانویه سال ۲۰۱۱ رسیده است.
کارشناسان معتقدند تداوم همکاری های یاهو و مایکروسافت در حوزه خدمات جستجو می تواند در درازمدت سلطه گوگل بر این بازار را به چالش بکشد.
گوگل هفته گذشته مایکروسافت را به کپی برداری از خدمات خود متهم کرده بود و این شرکت نیز با لحن تندی این ادعا را رد کرده بود.

مطالب مرتبط:

برچسب‌ها
Share/Bookmark Donbaleh داغ کن - کلوب دات کام

نظرات

*

Subscribe:PostsComments. © 2010-2014 Lnet Interactive. All rights reserved.